Kearah Penjagaan Kesihatan Paling Sempurna

  • MaiSpa sesuai digunakan oleh semua bangsa/setiap keluarga di Malaysia.
  • Kesan rawatan MaiSpa adalah serta merta dan unik. Sesuai sebagai satu alat pencegahan serta perlindungan awal terhadap sebarang ancaman kesihatan bagi setiap keluarga.

Fungsi 4 Dalam 1, Ekonomikal dan Praktikal Serta Mesra Alam

  • Gabungan fungsi urutan kaki, sauna, terapi herba tradisional dan latihan senaman aerobik dalam satu pakej.
  • Mesra pengguna/consumer friendly, mesra alam dan tanpa sentuhan.

Satu Kemestian dan Keperluan Masyarakat Masakini

  • Gaya hidup masyarakat masakini yang tinggal dan bekerja dalam bilik berhawa dingin, suka kepada minuman berais dan gas dan tidak bersenam menyebabkan tubuh badan menjadi cepat letih dan tertekan.
.
.

Thursday 30 June 2011

TESTIMONI PELANGGAN

Testimoni-testimoni daripada Pengguna-pengguna di Seluruh Dunia

Quotes Saya telah menderita daripada alahan-alahan dasyat setiap hari selama lebih daripada 15 tahun. Saya mula mengambil Flora Balance setiap hari sejak kira-kira 4 bulan yang lepas dan saya amat kagum akan keadaan saya yang bertambah baik ini dan alahan-alahan saya adalah hampir hilang sepenuhnya. Saya telah menjadi sekurang-kurangnya 85% lebih baik berbanding dengan keadaan saya sebelum saya mengambil Flora Balance. Saya telah menderita untuk banyak tahun dengan alahan-alahan dan kadangkala ia akan mencetuskan serangan asma. Saya percaya yang Flora Balance telah membawa perubahan yang bagus kepada saya. Quotes
Kim, San Marcos, CA
Alergi
Quotes Saya telah mengidapi IBS (Sindrom Usus Mudah Rengsa) untuk 15 tahun, dan Flora Balance merupakan produk pertama dan satu-satunya produk yang dapat menolong saya (saya telah mencuba hampir semua produk!). Sekarang saya sedang mengambil botol ketiga produk ini. Gejala-gejala saya sedang diperbaiki secara beransur-ansur dan dengan nyata sekali. Quotes
Boulder, CO
Sindrom Usus Mudah Rengsa
Quotes Saya terlantar di atas katil hospital sehingga seorang kawan memberi sebotol Chaga kepada saya. Cerita saya adalah seperti berikut, saya dan beberapa sahabat handai terminum air daripada satu batang sungai yang tercemar dan semua orang telah mati kecuali saya. Doktor telah memberitahu bahawa saya hanya tinggal sedikit masa untuk hidup. Saya mempunyai ketumbuhan-ketumbuhan dalam badan saya, dan juga mempunyai kanser usus yang dasyat. Saya berasa sakit tenat dan beranggap bahawa hidup saya seolah-olah sudah habis. Saya begitu bersyukur dan berterima kasih kepada Tuhan kerana masih boleh berada di sini untuk berkongsi cerita saya. Selepas mengambil 3 botol, kini saya sudah mula bekerja, saya rasa hebat dan berat badan saya sudah naik semula. Quotes
James, Carlifornia
Kanser Usus
Quotes Hanya ingin memberitahu anda, yang saya telah menggunakan Chaga untuk kira-kira 3 bulan. Bacaan PSA prostat saya selalu kekal pada kira-kira 11 untuk 3 tahun yang lepas. Saya telah menjalankan 3 biopsi sepanjang tempoh ini, kesemuanya membuktikan negatif. Walaubagaimanapun, urologis selalu berkata PSA yang tinggi tidak sentiasa bermakna kanser, tetapi adalah satu petanda keradangan. Selepas menggunakan Chaga, PSA saya kini telah jatuh ke 5. Quotes
Howard L. O, Bradenton, Florida
Masalah Prostat
Quotes Saya telah mengambil Chaga selama lebih setahun. Kanser saya sekarang telah reda. Dulu saya mesti mengambil 22 biji pil setiap hari, tetapi sekarang telah berjaya dikurangkan kepada hanya 7 biji pil sehari. Saya tidak perlu lagi bergantung kepada mesin pernafasan. Saya tidak lagi menderita daripada simptom-simptom epilepsi. Yang paling penting ialah, hati saya telah berhenti merosot, malahan dapat membaik pulih sendiri. Saya tidak perlu lagi pemindahan hati - dua bulan yang lalu, nama saya telah dikeluarkan daripada senarai pemindahan hati. Quotes
Katherine Davis, Los Angeles
Kanser Hati
Quotes Tekanan darah saya sekarang adalah 128/74 dan saya tidak perlu lagi mengambil Plavix ataupun 10 jenis ubat preskripsi yang lain lagi. Quotes
Jacqueline Harrison, California
Tekanan Darah Tinggi
Quotes Saya mempunyai lebih tenaga dan berupaya berjalan dengan lebih baik. Bacaan gula darah saya telah jatuh dari 200 ke antara 100-110 dalam minggu pertama selepas pengambilan Chaga. Hari ini saya dapat melihat dengan lebih baik berbanding dengan keadaan sebelum ini. Quotes
Ronald Burgraf, Holly Hill, Florida
Penyakit Kencing Manis
Quotes Chaga telah banyak mempertingkat kualiti hidup saya dalam beberapa aspek! Saya telah dapat menjimatkan banyak wang dalam pembelian ubat-ubat yang sememangnya tidak sesuai untuk saya. Quotes
Tina Davis, Lake Worth, Fl
Kesihatan Yang Bertambah Baik
Quotes Saya merupakan seorang wanita yang berumur 30 tahun dan sentiasa mempunyai kulit cemerlang sehingga beberapa tahun yang lepas apabila saya menghidapi rosacea. Saya membaca tentang terapi antioksidan daripada laman web anda. Saya amat ragu-ragu tentang kesannya. Selepas itu, saya membaca testimoni-testimoni yang lain tentang ekstrak cendawan Chaga dan membuat keputtusan untuk mencubanya. Keputusannya hebat sekali! Terima kasih banyak banyak kerana membekalkan produk ini. Saya telah memberitahu semua rakan saya tentang produk yang hebat sekali ini dan banyak yang telah menyatakan bahawa mereka menikmati keputusan yang sangat bagus. Saya berasa sungguh gembira dan akan meneruskan produk yang menakjubkan ini untuk tahun-tahun yang akan datang. Quotes
Ellen M. Burlington, VT
Penyakit Rosacea (Kulit dan Jerawat)